Εκπλήσσοντας μια ακόμη φορά, ο οίκος Louis Vuitton δημιούργησε νέα μπουτίκ στο Τόκυο, εμπνευσμένη από το υδάτινο στοιχείο προκαλώντας ένα εφέ θαυμασμού.
Με εφέ τριών διαστάσεων, η νέα μπουτίκ του οίκου Louis Vuitton είναι αστραφτερή και αντανακλά τους χρωματισμούς που υπάρχουν στο τριγύρω περιβάλλον της.
Σχεδιάστηκε από το δίδυμο που σχεδίασε τη μπουτίκ του οίκου στην Οζάκα και η οποία εγκαινιάστηκε πέρυσι: τον Ιάπωνα αρχιτέκτονα Jun Aoki που σχεδίασε την πρόσοψη και τον με έδρα τη Νέα Υόρκη Peter Marino που σχεδίασε τους εσωτερικούς χώρους. Με έμπνευση τις αντανακλάσεις στο νερό, το γραφείο Jun Aoki & Associates σχεδίασε το όλο καμπύλες και ρυτιδισμούς εξωτερικό δημιουργώντας ένα εφέ τριών διαστάσεων. Το εφέ ενισχύεται από δίχρωμο γυαλί το οποίο γεννά ατέλειωτες χρωματικές παραλλαγές.